Jegyzet, segédanyagok

Megjegyzés: a rendelkezésre álló magyar nyelvű tankönyvek régi kiadásúak, ezért az ott bemutatott technológiai részek egy része már nem aktuális/elavult. Ezeket a részeket természetesen nem kell megtanulni, az előadásanyagokban itt frissebb információk szerepelnek. A tankönyv fejezeteinek számos része viszont időtálló, ezért az előadásanyagok mellett feltétlenül érdemes elolvasni és megérteni a kapcsolódó fejezeteket!

 

[Szgraf]: Szirmay-Kalos László, Számítógépes grafika, ComputerBooks, 1999, elektronikus változat elérhető

 

[3Dgraf]: Szirmay-Kalos L., Antal Gy., Csonka F.: Háromdimenziós grafika, animáció és játékfejlesztés, ComputerBooks, 2003. elektronikus változat elérhető: https://cg.iit.bme.hu/~szirmay/3Dgraf.pdf

 

[OpenGL]: Juhász Imre: OpenGL leírás (magyar)